Jeśli zapytać się na grupach FB o zarządzanie zadaniami zespołu – w większości przypadków słyszy się Trello lub Asana. I ciężko się z tym nie zgodzić. Są to doskonałe aplikacje, z którymi ciężko konkurować. Naszym zdaniem jest w sumie tylko jedna aplikacja która ma szansę w bezpośredniej konkurencji z nimi. Jest to Wrike.

Zarządzanie zadaniami zespołu przy pomocy Wrike

Jak każda inna aplikacja tego typu pozwala tworzyć projekty, teamy i przypisywać im zadania. Natomiast w przeciwieństwie do większości – Wrike daje bardzo dobry obraz projektów z podziałem na Klientów i czas. Wbudowane funkcjonalności pozwalają używać zadań zależnych (kolejne zadanie jest możliwe dopiero po wykonaniu jakiegoś innego) oraz wykresów Ganta. W ten sposób można wszystkie projekty rozpisać w czasie i widzieć całokształt bez potrzeby dokładnej analizy (chociaż jest możliwość tworzenia zaawansowanych raportów). Dodatkowo Wrike posiada wbudowany timetracker – więc współpracownicy nie muszą się przełączać pomiędzy aplikacjami oraz duplikować projektów pomiędzy zarządzaniem zadaniami a liczeniem ich czasu. Również opcja dyskusji w obrębie zespołu jest wyróżnikiem tej aplikacji.

Zaletą Wrike jest również pełna przejrzystość w obrębie firmy. Jeśli nie zrobisz wyjątków – wszyscy pracownicy mają pełen wgląd w zadania wszystkich innych. Działa to motywująco na cały zespół, jeśli widać, że dzięki naszej pracy ktoś inny jest w stanie wykonać swoją.

  • Wersja darmowa (do 5 użytkowników – ograniczona funkcjonalność)
  • Pełna wersja od $9,80 użytkownik/miesięcznie
  • Integracje z zewnętrznymi aplikacjami
  • Gościnni użytkownicy
  • Aplikacje mobilne
  • Strumień aktywności w czasie rzeczywistym
  • Raporty
  • Polska wersja językowa