Kiedy chcemy trafić do Klientów korporacyjnych i osób decyzyjnych w firmach, które potencjalnie mogą być zainteresowane naszym startupem – warto skorzystać z opcji coldmailingu. W skrócie polega to na zapytaniu danych osób, czy byłyby zainteresowane rozwiązaniem swoich problemów oraz prezentacją naszych rozwiązań. Jednak skuteczny coldmailing bywa problemem… głównie przez:

  1. Trzeba znaleźć adres email potencjalnie zainteresowanej osoby.
  2. Trzeba tą osobę zainteresować swoją wiadomością.

Większość coldmailingów charakteryzuje się tym, że od razu widać, że jest to lista newslteterrowa do której na ślepo są wysyłane wiadomości. Niestety też od razu wiemy, że taką samą wiadomość jak my dostało kilkaset jak nie kilka tysięcy innych osób. A to nie zachęca do kontaktu.

Skuteczny coldmailind za pomocą Reply

Czym wyróżnia się Reply na tle konkurencyjnych rozwiązań?

Laptopy i komputery - sprawdź opinie

Po pierwsze – umożliwia znalezienie osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami. Za pomocą kilku parametrów jesteśmy w stanie zawęzić listę odbiorców tylko do tych istotnych z naszego punktu widzenia.

Po drugie – wiadomości, które wysyłamy są personalizowane i dostarczane z naszej służbowej (imiennej)skrzynki pocztowej.

Po trzecie i najważniejsze – Reply umożliwia stworzenie kampanii oraz opcji folowup – system automatycznie przypomni o wiadomościach od nas. Dodatkowo poinformuje nas, że użytkownik zapoznał się z naszym emailem, dając nam możliwość np. zadzwonienia do niego.

  • Cena od $55 użytkownik/miesięcznie
  • Kontakt z 1000 ludzi miesięcznie (w najniższym abonamencie)
  • Nielimitowane śledzenie kontaktów
  • Testy A/B maili
  • Analiza wiadomości przez sztuczną inteligencję
  • Walidacja dostarczania wiadomości