Przygotowanie ofert dla Klientów jest chlebem powszednim każdego sprzedawcy. Jak sprawić, żeby nasza się wyróżniała w zalewie innych propozycji? Jak przygotować ofertę aby zainteresowała Klienta i zachęciła do kupienia właśnie naszego produktu/usługi?

Czasy, kiedy wystarczyło napisać kilka zdań w wiadomości email aby coś sprzedać już dawno minęły. Teraz trzeba się wyróżnić na tle konkurencji. W większości przypadków oferty wysyłane są jako plik pdf lub prezentacja powerpoint. Ma to jednak swoje wady. Po pierwsze – wiadomość może być „ciężka” jeśli użyjemy wielu grafik. Natomiast jak postawimy na czystość i brak wyróżników – nasza praca może pójść na marne.

Laptopy i komputery - sprawdź opinie

Lepszym wyjściem jest wysłanie potencjalnemu Klientowi linku do dedykowanego landingpage z ofertą. Wadą tego rozwiązania jest to, że wymaga zaangażowania grafika, admina itp. Więc sam proces (i koszty pozyskania Klienta) znacznie wzrastają. Co więcej – standardowy landingpage jest tylko informacyjny. Brak w nim możliwości interakcji z Klientem.

Proposify wychodzi na przeciw potrzebom sprzedawców.

Dzięki tej platformie każdy może stworzyć ofertę samodzielnie w ten sposób, że będzie zarówno atrakcyjna wizualnie jak i responsywna. Co więcej – pozwala Klientowi od razu negocjować czy zaakceptować ofertę i np. wpłacić zaliczkę online. Zwiększa to szansę zdobycia kontraktu – wg badań Proposify – o 60%.
Natomiast Ty, dzięki dokładnym statystykom będziesz wiedział, które części oferty przykuwały uwagę, a które były ignorowane. Po wprowadzeniu korekt – kolejne propozycje będziesz mógł dopracować, aby były jeszcze skuteczniejsze.

  • Cena od $19 użytkownik/miesięcznie
  • Nielimitowana ilość ofert
  • Powiadomienia i statystyki
  • Podpisywanie ofert online (akceptacja)
  • Export do PDF
  • Przypomnienia
  • Płatności