Od dłuższego czasu na większości stron sprzedażowych w prawym dolnym rogu widzimy ikonkę chatu. Zachęca ona do kontaktu z żywym człowiekiem w celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z produktem. Powód tego jest bardzo prosty – dzięki temu odwiedzający stronę łatwo może stać się Klientem. Chat na stronie jest mało inwazyjnym sposobem na kontakt bezpośredni. Użytkownik nie czuje się osaczony, a jednocześnie w każdej chwili może zadać pytanie. Jeśli jego problem zostanie szybko rozwiązany – chętnie za to zapłaci.

Dlaczego LiveChat?

Rozwiązań tego typu jest bardzo dużo, ale LiveChat jest marką samą w sobie. A co więcej – jest to produkt polski – więc tym bardziej warto dać mu szansę:) Z pomocą tej aplikacji można w prosty sposób przydzielić osoby do komunikacji z potencjalnymi użytkownikami. Konfiguracja umożliwia przygotowanie fraz zachęcających do kontaktu, które będą od czasu do czasu dawały znać osobie przeglądającej stronę o możliwości chatu. W przypadku rozpoczęcia rozmowy – nasi pracownicy dostają powiadomienie, że ktoś ma pytanie. Mogą wtedy od razu, w czasie rzeczywistym pomóc potencjalnym Klientom. Aplikacja LiveChat dostępna jest na wszystkie liczące się platformy, a jej instalacja na stronie ogranicza się do wklejenia kilku linijek kodu.

  • Cena od $16 za stanowisko/miesięcznie
  • System ticketów dla helpdesk
  • Historia kontaktów
  • Ochrona danych osobowych
  • Raporty
  • Polska wersja językowa
  • Pomoc techniczna po polsku
  • Polski produkt